گوگل با شناسایی الگوریتم رنگ برین اعلام کرد که نرخ پرش یک سایت یک آیتم زیاد کارایی گذار در سایت میشه و برای کامیابی در سئو و افزایش بازدید واقعی  باید نرخ پرش سایت رو کاهش بدید .
سعی کنید کاربران رو در سایتتون بیشتر نگه دارید . با ارائه مطالب مفید ، UI/UX مناسب ، معرفی مقالات و مطالب مرتبط ، عکس ها پسندیده و . . . میتونید کاربران رو تشویق به موندن در سایت و مطالعه سایر مطالب کنید .

نرخ پرش - Bounce Rate
محتوای بلند و طولانی بنویسید
بر پای بست، تحقیقات استیو ریسون در سال ۲۰۱۵ که محتوا ، اشتراک گذاری و لینک های بیش از یک میلیون مقاله رو مورد بررسی قرار عدل و نتایج اون رو در سایت moz.com منتشر کرد تارنما های که محتوای طولانی تری داشتند بیشتر به اشتراک گذاشته شدن و بک لینک های بیشتری رو هم جذب کردن و افزایش شدامد سایت بیشتری رو شاهد بودن .

بعنوان نمونه مقاله که تعدادی پیش در امروزین ادمین با عنوان ” کامل ترین راهنمای Google Search Console یا گوگل وبمستر ۲۰۱۸ ” منتشر کردیم با نزدیک ۵۵۰۰ کلمه یگانه از طولانی ترین پست های منتشر شده در این گستره بود .

اثر درازا درونمایه بر سئو مطالب
بهینه سازی سایت برای موبایل
سایت رو برای موبایل بهینه کنید
همونطور که میدونید در حال آماده گوگل نسخه موبایلی سایت رو به نسخه دسکتاپ ترجیح میده . پس باید سعی کنید تا در این باره سایتتون مشکلی نداشته باشه و براحتی بدست گوگل ایندکس بشه . برای این پیشه گوگل آلت آزمایش موبایل فرندلی بودن سایت رو در اختیارتون گذاشته . با استفاده از این آلت میتونید بفهمید آیا از نظر گوگل نسخه موبایلی سایتتون مناسب هست یا نه .

مطالبتون به سرعت گسترش بدید
آیا فرمولی هست که بشه به سرعت مطالب سایت رو اشاعه عدل و براش بازدید کننده جذب کرد و مایه افزایش شدامد سایت شد ؟ اونطور که ویژگی ساختاره خاصی هستی نداره ولی روش های هست که میتونه مایه اشتراک گذاری اغلب مطالب سایت شما بشه :

در مطالبتون از عکس ها زیاد بهره‌گیری کنید :
بر اساس نوشتار اسکای ورد در خصوص تاثیر عکس ها بر روی محتوای سایت مطالبی که در اونها به اندازه کافی عکس ها کاربرد شده اغلب از ۹۰ درصد اغلب از مطالبی که تنها متن دارن به اشتراک گذاشته میشن .

مطالب مفید با جستار ویژه بنویسید :
مهم نیست در باره چه موضوعی دارید مطلب مینویسید ولی کوشش کنید مطالب شما علاوه بر داشتن کیفیت کافی اختصاصاً به یک موضوع بپردازه . طوری که در پایان بتونه با یک نتیجه گیری مفید مشکلات کاربران رو حل کنه یا راهکارهایی ارائه کنه .

یکم بازدید اولیه دربایستن دارید :
بعد از اینکه محتواتون اماده شد و منتشر کردید کوشش کنید نخست خودتون اون رو در شبکه های اجتماعی منتشر کنید و براش بازدید اولیه جور کنید . اینطوری مطمئن میشید مطلب شما بدست افرادی دیده شده و قراره بزودی توسط اونها برای سایر دوستانشون هم به اشتراک گذاشته بشه . به قول معروف یک هل کوچیک برای آغاز شغل لازمه !!


یک سیستم پرسش و استجابت ایجاد کنید
همونطور که گفتیم مقاله های مفید مقاله هایی هستند که مشکلات کاربران رو حل کنن. یگانه از بنیادین ترین مسیر ها برای فرآوری چنین مقالاتی رجوع به سوالات کاربران هست . وقتی یک سوال توسط کاربران بسیار پرسیده میشه بهترین موقعیته که برای اون یک مقاله کامل بنویسید  . اینطوری میتونید شاهد افزایش ترافیک سایت باشید .

برای این پیشه میتونید به انجمن های تبادل نظر  و یا سرویس های سوال و پاسخ مراجعه کنید و به پیگیری سوالاتی باشید که در دامنه تخصصی شماست و بدون جواب مونده . در ضمن خودتون میتونید در سایتتون سیستم مشابهی ایجاد کنید . ساده ترین حالت به کارگیری تقسیم نظرات سایت هست . از کاربرانتون بخواید سوالاتشون رو اونجا براتون بنویسن الی در چهره وم پاسخ های کاملی رو در قالب مقالات مختلف براشون در سایت پیمان بدید .

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ویو پنل عایق های رطوبتی نانو برای استخر و پشت بام Brett وب نوشته های محسن نیک نژاد بست بیوگرافی amozeshh Mike رازهای سلامتی سيم و کابل اعتماد ↓ ↓ ↓ اپلیکیشن بدنسازمن↓ ↓ ↓