نکته های سئو پیگیری مهمترین نکته های سئو و خواندن آنها به چهره یکجا هستید؟ مطمئنا صفحه درستی را برای یادگیری نکات سئو انتخاب کرده اید.


ما در اینجا هدف داریم که مهمترین تکنیک های سئو را به صورت یکجا به شما معرفی کنیم لغایت با به کارگیری آن ها به بهینه سازی سایت خود بپردازید. این ترفند های سئو همواره به روز رسانی شده و با اخرین متدهای موتورهای جستجو آپدیت می گردد. پس همواره به این صفحه راز بزنید. وانگهی پیش از آغاز و ادامه احضار این مطلب می توانید مطالب سئو چیست و آموزش کامل سئو را مطالعه بفرمایید. با ما در پیوستگی مطلب همراه باشید. نکات سئو چیست؟ 1. کلمات کلیدی مشابه را به مطلب اضافه کنید

کلمات کلیدی مشابه یا LSI به معنی عبارات و کلماتی هستند که با واژه کلیدی اصلی مترادفند یا با آن در ارتباطند. وقتی این کلمات مانند را در متن خود به کار می برید گوگل را از مفهوم کلی صفحه مستحضر می کنید. عبارات مثل را در انتهای صفحه نتایج جستجو می توانید ببینید.


2. محتوای متنی به عکس نوشته ها (اینفوگرافیک) اضافه کنید

نوشته هایی که به شکل عکس ها آماده می شوند برای اشتراک گذاری و گرفتن بک لینک بسیار مناسبند. ولی عیب کبیر آنها اینست که گوگل قادر به احضار این نوع نوشته ها نیست. توضیحات مرتبطی را به این گونه عکس ها اضافه کرده لغایت گوگل نیز از محتوای صفحه شما آگاه گردد.


3. عناوین مجزایی برای هر صفحه خویش ایجاد کنید

صفحات با عنوان های تکراری یکی از بزرگترین اشتباهات سایت ها، مخصوصا سایت های فروشگاهی که دارای صفحات زیادی هستند می باشد. گوگل نیز مکررا صاحبین سایت ها را از این شغل نهی کرده است. نگارش عناوین مستقل برای هر صفحه پیشه واقعا دشواریست ولی سپریدن این پیشه تاثیر به سزایی در سئو سایت دارد.


4. از واژه ها کلیدی بلندتر در عنوان صفحه بهره‌گیری کنید

توجه به این تکنیک سئو بسیار به درد خور می تواند باشد. به عنوان نمونه عبارت کلیدی "کفش های قرمز" را در عقیده بگیرید. شما می توانید به راحتی همین عبارت را در عنوان صفحه پیمان دهید. اما استفاده از عبارت بلندتری همانند "بهترین کفش های قرمز" برگزیدن هوشمندانه تری است. با این شغل بی درنگ در عبارت "بهترین کفش های قرمز" رتبه احسان کسب می کنید و در طویل مدت نیز شانس زیادی برای اخذ رتبه در عبارت کفش های قرمر کسب می کنید.


5. وجود واژه کلیدی در یو آر ال صفحه را آزمایش کنید

اگر با وجود اینکه صفحه شما کاملا بهینه بوده اما در نتایج جستجو رتبه نکوداشتن کسب نمی کند، واژه کلیدی را در آدرس صفحه قرار دهید. لازم به ذکر است که در این پیشه زیاده روی نکرده و صرفا یک یا دو واژه کلیدی اصلی را در یو آر ال قرار دهید. بعضا مشاهده شده که این شغل تاثیر مثبتی در رتبه گیری صفحات درونی می تواند ایفا کند.


6. بر روی مطلب سودمند و قابل اجرا تمرکز کنید

بسیاری از مطالعه ها نشان داره که استفاده از مطالب سودمند و ضروری، درصد کلیک را بالا می برد. این گونه مطالب قابلیت اشتراک گذاری اکثریت دارند و کاربران بیشتر به آن پروا می کنند.


7. به جای  توجه بر روی چگالی واژه کلیدی بر روی تکرار آن تمرکز کنید

 این گرد متعلق به ترفند های سئو است که بسیاری از کسان مبتلا کج فهمی شده اند. بعید به نظر میرسد که گوگل بر روی چگالی یک کلمه کلیدی به عنوان فاکتور رتبه بندی توجه کند. اما شکی نیست که تعداد دفعات استفاده از آن مهم است. به شکیبیدن زیاد، صفحه ای که واژه کلیدی اصلی را هفت بار تکرار کرده نسبت به صفحه دیگری که تنها یک بار واژه کلیدی در آن قید شده، شکیبیدن گرفتن رتبه بهتری دارد. بنابر این برای چند بار هم شده کلمه کلیدی اصلی را در متن تکرار کنید.


8. صفحه قوانین سایت داشته باشید

این نکته تاثیر مستقیمی بر روی سئو و پارامترهای گوگل ندارد. اما سایت هایی که دارای رویه معلوم بوده و قوانین مشخصی برای کارهای خود دارند، قانونی تر جلوه کرده و از دید کاربران اعتبار اکثریت دارند.


9. کلمات همچم با واژه کلیدی اصلی را در هدینگ H1 و H2 بنویسید

وبمسترها معمولا واژه ها کلیدی خود را یکراست در تگ های H1 و H2 وارد می کنند. ولی این نوع بهینه سازی احتمالاً کمی افراطی به عقیده برسد. می توانید واژه ها مترادف با آن ها را در این تگ ها بنویسید. به عنوان نمونه برای صفحه ای که واژه کلیدی آن نوشابه بدون قند است، می توانید عبارت نوشابه رژیمی را در هدینگ H1 یا H2 وارد کنید.


10. حداکثر 60 کاراکتر برای عنوان صفحه برگزیدن کنید

گوگل برای نمایش عنوان صفحه محدودیت دارد و مقدار این محدویت 512 پیکسل است. ولی چون اندازه گیری پیکسل دشوار است، می توانید به طور تقریبی این مقدار را به اندازه 60 کاراکتر در عقیده بگیرید. با گزینش این تعداد کارکتر در بیش ار 99% مواقع، طول عنوان صفحه از 512 پیکسل دست درازی نمی کند.


11. دکمه های اشتراک گذاری را دم دست قرار دهید

همواره سعی کنید دکمه هایی که به واسطه آنها کاربران می توانند مطالب شما را به راحتی به اشتراک بگذارند دم دست قرار داده الی از این قابلیت نهایت استفاده را ببرید.


12. صفحات محصولات فروشگاه را همانند پست های وبلاگتان بهینه سازی کنید

این یکتا از تکنیک های سئو است که زیاد ار اهمیت برخوردار می باشد. چرا که بسیاری از وبمسترها صرفا به ایجاد صفحه فرآورده اکتفاء کرده و توضیحی برای آن نمی نویسند. به عنوان نمونه واژه ها کلیدی خویش را چند بار در صفحه تکرار کرده و از کلمات مانند با آن نیز کاربرد کنید. در چهره امکان و در حداقل 1000 واژه محصول خود را توصیف کنید.


13. صفحه اصلی خویش را صرفا در اسم برند خویش بهینه سازی کنید

صفحه اصلی شما مطمئنا معتبرترین صفحه در سایت است، ولی این صفحه به دلیل کمبود محتوا، نمی تواند معمولا رتبه احسان کسب کند. در حال کلی، صفحه اصلی از نوع صفحاتی نیست که گوگل بخواهد در نتایج جستجو به کاربران پرتو دهد. بنابراین صفحه اصلی خود را صرفا در نام برند خود بهینه و سئو کنید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شعر وغزلهای من فولادسرا تهران سايت تفريحي سرگرمي درختي تماشایی ها پوشاک لاکچری bamilofile حجاب و عفاف بامحتوا www.bamohtava.com Colleen ستاره سهیل